Dilimizin Zenginlikleri Projesi ,
yazar daveti etkinliği olarak
okulumuzda onlıne yazar buluşması etkinliği yaptık.
“Ormanda İki Fare” kitabının yazarı
Sevgili Hasan ER hocamız bizlere kitabını tanıttı
ve kitabını etkileşimli bir şekilde okudu.
Çocuklarımız ilgiyle hikayeyi dinlediler ve
merak ettikleri soruları sordular.
Etkileşimli ve verimli bir çalışma oldu.
Projemiz kapsamında veli katılımı etkinliği olarak
etkileşimli kitap okuma çalışması yaptık.
Kitapta bilinmeyen kelimeleri çıkardık.
Çocuklarımıza “Kundura nedir ? “ diye sorduk.
Resimlendirmelerini istedik.
Ardından kitabımızı okuduk ,gerçekte olan anlamını söyledik,
gösterdik sohbet ettik, hikaye değerlendirmemizi yaptık.
Öğrendiğimiz “Kundura “ nın resimlerini yaptık.
Kelime hazinemize bir kelime daha ekledik.
Ock
Projemizin etkileşimli kitap okuma çalışmasında ,
Bakanlığımızın bizlere gönderdiği 365 Gün Öykü Serisi kitaplarından
“Abimin Bavulu “ adlı kitabı okuduk.
Kitapta çocuklarımızın ilgisini çekebilecek olan,
farklı,eş anlamlı ve zıt anlamlı olan kelimeleri belirledik.
İlgili görseller hazırladık.
Kitap okuma sırasında ilgili kelimeleri gösterdik.
Çocuklarımızdan hikayeyi tamamlamalarını ,
daha sonra ne olacağını tahmin etmelerini,
öğrenilen kelimeleri tekrar etmelerini,
kendi yaşamları ile ilişkilendirmelerini istedik.
Ock
Projemizin etkileşimli kitap okuma çalışmasında ,
Bakanlığımızın bizlere gönderdiği 365 Gün Öykü Serisi kitaplarından
“Rüzgar Esince “ adlı kitabı okuduk.
Kitapta çocuklarımızın ilgisini çekebilecek olan,
farklı olan ve eş anlamlı olan kelimeleri belirledik.
İlgili görseller hazırladık. Kitap okuma sırasında ilgili kelimeleri gösterdik.
Çocuklarımızdan hikayeyi tamamlamalarını ,daha sonra ne olacağını tahmin etmelerini,
öğrenilen kelimeleri tekrar etmelerini, kendi yaşamları ile ilişkilendirmelerini istedik.